Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Αμπουμπακαρί, "Μεγάλο Βήμα"











Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ, Μοχάμεντ Αμπουμπακαρί δεν έκρυψε την χαρά του που θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τούμπα. Ο 23χρονος Γκανέζος τόνισε ότι ο «Δικέφαλος» του Βορρά αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα στην καριέρα του, ενώ μίλησε για τον Φερνάντο Σάντος, την θέση που προτιμά να αγωνίζεται, τον κόσμο του ΠΑΟΚ και τους νέους του συμπαίκτες.

Αναλυτικά ο Αμπουμπακαρί δήλωσε στον ««Libero FM»:

«Ο ΠΑΟΚ είναι ένα μεγάλο club και σίγουρα νιώθω πολύ ευχαριστημένος για τον τρόπο που εξελίχθηκαν τα πράγματα, είναι ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. Η πρώτη επαφή ήταν πριν από 4 μήνες περίπου, όταν μου μίλησε ο μάνατζέρ μου και άνθρωποι του ΠΑΟΚ για το ενδιαφέρον που υπήρχε. Τους είπα τότε ότι σίγουρα με ευχαριστεί η πρόταση αυτή αλλά ανήκω στον Πανσερραϊκό και προτεραιότητά μου ήταν να βοηθήσω την ομάδα να σωθεί. Έτσι, τους ζήτησα να κάνουμε άλλη μια επαφή μετά την λήξη του πρωταθλήματος, γιατί με ενδιέφερε η προοπτική να παίξω στον ΠΑΟΚ και έτσι έγινε τελικά».

Για τις σκέψεις του, την ώρα που έβαζε την υπογραφή του στο συμβόλαιο συνεργασίας με τον «Δικέφαλο του Βορρά»:

«Μόλις υπέγραψα το συμβόλαιό μου και αυτό είναι πολύ καλό από μόνο του, δεν σκεφτόμουν, ούτε σκέφτομαι τίποτε, το μόνο που θέλω είναι να αρχίσει η δουλειά με την ομάδα, τους συμπαίκτες και τους προπονητές μου. Αυτό που θέλω είναι να δουλέψω πολύ, να εξελιχθώ ως παίκτης και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει ό,τι στόχο έχει».

Για το αν μπορεί να «χωρέσει» στο σύστημα που παίζει ο Φερνάντο Σάντος:

«Γνωρίζω το σύστημα που ακολουθεί ο κ. Σάντος, μοιάζει πολύ με το σύστημα που παίζαμε όταν αγωνιζόμουν στην Ολλανδία, είδα πολλά παιχνίδια του ΠΑΟΚ φέτος και μου άρεσε που έπαιζε έτσι. Αυτό που έβλεπα επίσης και μου άρεσε ήταν ότι ο ΠΑΟΚ ήταν μια πραγματική ομάδα, είχε τέτοια νοοτροπία και μια ομάδα όταν αγωνίζεται με αυτόν τον τρόπο θα βρίσκεται πάντα στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας».

Για το ποια είναι θέση που του αρέσει να αγωνίζεται:

«Μου αρέσει να αγωνίζομαι στο κέντρο, ιδιαίτερα ως αμυντικός χαφ, νομίζω αυτή είναι η θέση που μου ταιριάζει περισσότερο. Μπορώ πάντως να αγωνιστώ και σε άλλες θέσεις του κέντρου, όπως έκανα φέτος στη διάρκεια του πρωταθλήματος. Αυτό που θέλω πάντως είναι να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ άσχετα με την θέση που θα με βάλει ο προπονητής και πιστεύω, βλέποντας την ομάδα, ότι μπορώ να αγωνιστώ σε αυτήν».

Για το αν ξεχωρίζει κάποιον από τους νέους συμπαίκτες του:

«Υπάρχουν σαφώς πολλοί καλοί παίκτες στην ομάδα όπως ο Μπακαγιόκο αλλά αυτός που μου αρέσει περισσότερο είναι ο Βερόν. Είναι παίκτης που παίζει με καρδιά και τα δίνει όλα για την ομάδα. Είναι καλό που θα είμαστε ανταγωνιστές για μια θέση στην ενδεκάδα, δεν με ενοχλεί αυτό, άλλωστε ο καλύτερος και αυτός που θα δουλεύει περισσότερο θα παίζει στους αγώνες».

Για τα πλεονεκτήματά του ως παίκτης:

«Αυτό που μπορώ να πω για τον εαυτό μου είναι ότι είμαι δυνατός και σταθερός παίκτης, μπορώ να μάχομαι και να κερδίζω τις μονομαχίες στο κέντρο του γηπέδου. Επίσης μπορώ να κρατήσω μπάλα, να ντριμπλάρω, να πασάρω, να σουτάρω, να σκοράρω, μπορώ να κάνω πολλές δουλειές μέσα στο γήπεδο».

Για το αν ανυπομονεί να παίξει στην Τούμπα:

«Σίγουρα θα είναι υπέροχα, ανυπομονώ να παίξω μπροστά στους φίλους της ομάδας. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ο ΠΑΟΚ μαζί με τον κόσμο του είναι μια οικογένεια και πλέον είμαι μέλος της, αυτό είναι το σημαντικότερο όλων».

Για ποιον λόγο επέλεξε τον ΠΑΟΚ:

«Πολλά πράγματα έπαιξαν ρόλο, ο κόσμος της ομάδας, οι άνθρωποι της διοίκησης, οι παίκτες που έχει η ομάδα, είναι πολλά. Σημαντικότερο όλων όμως είναι ότι μου δίνεται η δυνατότητα να παίζω σε γεμάτες κερκίδες, ο κόσμος μου δίνει ενέργεια όταν αγωνίζομαι και μου αρέσει αυτό. Σε μερικούς φέρνει πίεση αλλά εγώ δεν νοιώθω κάτι τέτοιο, άλλωστε αν θέλεις να είσαι καλός παίκτης δεν πρέπει να αφήσεις κάτι τέτοιο να σε επηρεάσει».

Για το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος:

«Σίγουρα το επίπεδο του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα ανεβαίνει συνεχώς, πλέον δεν είναι καθόλου εύκολο να κερδίσεις μια ομάδα, ακόμη και οι μικρές έχουν δυναμώσει και δεν μπορείς να κερδίσεις εύκολα, έχει κλείσει αρκετά η ψαλίδα. Για παράδειγμα, ο ΠΑΟΚ πέρυσι δεν πήγε καλά και φέτος βελτιώθηκε τόσο ώστε πήρε την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Είναι σίγουρα πολύ ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα στην Ελλάδα».

Για τον Πανσερραϊκό:

«Οι ομάδες πετυχαίνουν τον στόχο τους μέσω της ομαδικής δουλειάς και μερικών ποδοσφαιριστών που έχουν στο ρόστερ οι οποίοι μπορούν να κάνουν την διαφορά, έχουν εμπειρίες και μπορούν να παρασύρουν τους υπόλοιπους. Στον Πανσερραϊκό είχαμε καλή ομάδα και καλούς παίκτες αλλά αρκετοί από αυτούς ήταν νεαροί και τους ήταν δύσκολο να παίξουν απέναντι σε μεγάλους αντιπάλους όπως π.χ. ο ΠΑΟΚ. Αισθανόταν μειονεκτικά και δεν μπορούσαν να αντιδράσουν σωστά, δεν είχαμε νοοτροπία νικητή λοιπόν στην ομάδα και έτσι χάσαμε κρίσιμα παιχνίδια και ήρθε ο υποβιβασμός».


πηγή: www.goalday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου