Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Κουβεντολόι καφενειακού επιπέδου...

Μιλάει ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου Θανάσης Κανελλόπουλος με τον Αχιλλέα Μπέο και στη συνέχεια ο τελευταίος τηλεφωνεί στον Θοδωρή Ζαγοράκη.

Ο Θανάσης κανελλόπουλος καλεί τον Αχιλλέα Μπέο:

Θανάσης: Πάρε τον Καρρά τηλέφωνο και να πάρει τον Ζαγοράκη και πες του αυτό που κάνανε είναι. Βάλανε φίλαθλο να μηνύσει τον Βαγγέλη και πήγε η αστυνομία να συλλάβει τον Βαγγέλη τώρα στο αεροδρόμιο.

Αχιλλέας: Άι στο διάολο.

Θανάσης: Και προσπαθούμε να βρούμε τον εισαγγελέα. Πες του είναι ντροπή αυτά που κάνουν. Μεταξύ μας.

Αχιλλέας: Να μηνύσει τον Βαγγέλη; Σώπα ρε.

Θανάσης: Πήγε ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ και μήνυσε τον Βαγγέλη, τάχα για εξύβριση και πήγε στην αστυνομία και του κάνει αυτόφωρο και πήγαν στον Βαγγέλη και τον συλλάβανε στο αεροδρόμιο.

Αχιλλέας: Σοβαρά μιλάς;

Θανάσης: Πάρε τον Καρρά για να μην του μιλήσω του Ζαγοράκη και πες του είναι ντροπή

Αχιλλέας: Τι να κάνει ο Καρράς; Έχει καμιά δουλειά ο Καρράς;

Θανάσης: Να τον πάρει, αφού είναι φίλος του.

Αχιλλέας: Και άμα είναι; Φίλος δεν ήταν και στην ψηφοφορία;

Θανάσης: Ο π#ύστης, να βάλει τον φίλαθλο, τώρα μεταξύ μας,να μηνύονται και να συλλαμβάνονται οι παράγοντες του ποδοσφαίρου;
Αχιλλέας: Ντροπή, γ@μησέ το. Τώρα τον παίρνω τηλέφωνο. Γεια.

Τηλεφωνική συνομιλία Ζαγοράκη - Μπέου

Ο Αχιλλέας Μπέος καλεί τον Θοδωρή Ζαγοράκη:

Αχιλλέας: Θοδωρή συγχαρητήρια καταρχήν για τη νίκη.

Θοδωρής: Έλα ρε Αχιλλέα. Τι έγινε φίλε;

Αχιλλέας: Καταρχήν συγχαρητήρια. Δεύτερον είναι ντροπή ρε μ@λάκα. Πήγε και έκανε μήνυση τώρα ένας φίλαθλος στον Μαρινάκη και τον πήγαν αυτόφωρο.

Θοδωρής: Τελείωσε κιόλας.

Αχιλλέας: Τι τελείωσε; Τι τελείωσε ρε μ@λάκα; Τον συλλάβανε στο αεροδρόμιο.

Θοδωρής: Είσαι τρελός ρε;

Αχιλλέας: Εγώ είμαι τρελός; Τώρα με πήρε ο Κανελλόπουλος.

Θοδωρής: Καταρχήν ρε Αχιλλέα να σου πω κάτι, εσύ σαν τι τηλεφωνείς;

Αχιλλέας: Εε;

Θοδωρής: Εσύ παίρνεις σαν τι;

Αχιλλέας: Εγώ παίρνω ότι δεν είναι σωστό, στα @ρχίδια μου αν τον συλλάβουν ή δεν τον συλλάβουν.

Θοδωρής: Κάτσε να σου πω, εγώ είμαι 2 λεπτά από το αεροδρόμιο και πηγαίνω εκεί πέρα. Μην μου λες εσύ μ@λάκα τι θα κάνω.

Αχιλλέας: Εγώ σε παίρνω λοιπόν ότι δεν είναι σωστό αν ξεκινήσει τέτοιο πράγματα, θα μηνύει ο ένας τον άλλον.

Θοδωρής: Μα αυτό σου λέω ρε φίλε....

Αχιλλέας: Δεν έχει νόημα.

Θοδωρής: Δηλαδή εσύ εκτίθεσαι και δεν...

Αχιλλέας: Σας παίρνω, στα @ρχίδια μου εμένα ο Μαρινάκης και εσύ. Δεν σε ξαναπαίρνω κιόλας. Κόφτε το λαιμό σας.

Ο Θοδωρής Ζαγοράκης καλεί τον Αχιλλέα Μπέο:
Θοδωρής: Έλα φίλε.
Αχιλλέας: Ποιος είναι;
Θοδωρής: Ζαγόρ.
Αχιλλέας: Άντε ρε μ@λάκα και γ@μήσου πρωί-πρωί μ@λάκα και αν ήμουν χτες Θεσσαλονίκη θα σε έδερνα. Μου λες με ποια ιδιότητα παίρνω τηλέφωνο...
Θοδωρής: Εσύ ρε μαλάκα με παίρνεις τηλέφωνο...
Αχιλλέας: Πήρα ρε μαλάκα από ενδιαφέρον. Στα @ρχίδια μου...
Θοδωρής: Μα από ενδιαφέρον, πες μου έτσι. Και εγώ τρελαίνομαι και λέω είναι δυνατόν; Τι έγινε;
Αχιλλέας: Άντε γ@μήσου, σε πήρα και σου είπα συγχαρητήρια.
Θοδωρής: Καλά έκανες, αλλά τρόμαξα. Λέω τι έγινε.
Αχιλλέας: Αλλά έμαθα αυτό το πράγμα και λέω αναμεταξύ μας είναι δυνατόν;
Θοδωρής: Εγώ να δεις. Μόλις μου το λες, εγώ νομίζω ότι μου κάνεις πλάκα.
Αχιλλέας: Τρελός είσαι; Με ενημερώσανε αυτό το πράγμα. Ο Κανελλόπουλος μέσω του εισαγγελέα του αδερφού του. Λέω είναι δυνατόν;
Θοδωρής: Με παίρνουν... μετά σε ξανάπαιρνα, έκλεισες το τηλέφωνο ρε μ@λάκα;
Αχιλλέας: Το έκλεισα. Δεν γούσταρα και εσένα και τον Μαρινάκη, στα @ρχίδια μου. Εγώ το πήρα, δηλαδή θα έρθεις στον Βόλο και θα σε στείλω αυτόφωρο;
Θοδωρής: Φίλε sorry. Εγώ νομίζω πλάκα μου κάνεις και πάω να σου κάνω και εγώ καλαμπούρι.
Αχιλλέας: Τι πλάκα μ@λάκα να πούμε.
Θοδωρής: Μην είσαι μ@λάκας τώρα. Και μετά με παίρνει ο Βαγγέλης και λέω πλάκα κάνεις. Αυτό το @ρχίδι που έκανε αυτό το πράγμα, γιατί έμαθα το όνομα και τα πάντα, εμένα με βρίζει φίλε από το πρωί μέχρι το βράδυ.
Αχιλλέας: Ντροπή είναι τώρα, αναμεταξύ μας να μην μπορούμε να πηγαίνουμε στα γήπεδα;
Θοδωρής: Αλλά άκου να σου πω τι έγινε. Πέταξε ένας δικός του, Βαγγέλη plexiglass από πάνω...
Αχιλλέας: Τελοσπάντων γ@μησέ το τώρα. Είμαι εδώ στο ξενοδοχείο με την ομάδα και έχω να κοιτάξω να προκριθώ.
Θοδωρής: Sorry να πούμε. Εγώ νομίζω μου κάνεις πλάκα και σου κάνω και εγώ.
Αχιλλέας: Όχι ρε μ@λάκα, πήρα από ενδιαφέρον.
Θοδωρής: Καλά έκανες ρε Αχιλλέα. Τώρα γ@μησέ με, μεταξύ μας δεν υπάρχει θέμα.
Αχιλλέας: Τι με είχες εμένα για κανενός πιόνι; Το έμαθα και λέω είναι δυνατόν; Γιατί αν θα γινόταν κάτι τέτοιο, όλοι θα τα έριχναν πάνω σου, στο λέω να το ξέρεις.
Θοδωρής: Εντάξει. Ρε και εγώ να μάθαινα αλλά σου λέω νόμιζα ότι κάνεις πλάκα. Και σου λέω άη γ@μήσου τι θες.
Αχιλλέας: Άντε φιλιά, σε αγαπάω.
Θοδωρής: Τι ώρα παίζεις;
Αχιλλέας: 19:00 η ώρα παίζω.
Θοδωρής: Και τι ανησυχείς ρε π#ύστη;
Αχιλλέας: Πως δεν ανησυχώ; Μπάλα είναι. Είδες χτες η ΑΕΚ τι έγινε; Ημπάλαδεν έχει τέτοια.
Θοδωρής: Δεν το είδα.
Αχιλλέας: Δεν έχει τέτοια η μπάλα. Δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι.
Θοδωρής: Εντάξει τώρα δεν... οι άλλοι πάνε για αλλού, γ@μησέ με. Λοιπόν καλή επιτυχία. Όλα εντάξει.
Αχιλλέας: Φιλιά, ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου