Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Από μικρός είμαι ΠΑΟΚ!!!

Η κληρωτίδα έφερε την Χίρενφεϊν απέναντι στον ΠΑΟΚ, στα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ, κάτι που σημαίνει ότι ο ελληνικής καταγωγής Τσέχος επιθετικός, Μίχαλ Παπαδόπουλος, θα βρεθεί απέναντι στην ομάδα που υποστήριζε από μικρός!

«Είμαι εδώ στην Ολλανδία και τη Χίρενφεϊν. Θα είναι δύσκολα τα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ, αλλά και ωραία ταυτόχρονα. Θα είναι απίστευτο το παιχνίδι στην Τούμπα, γιατί από μικρός υποστηρίζω τον ΠΑΟΚ, όπως και οι γονείς μου. Είναι η αγαπημένη μας ομάδα, δεν το κρύβω πως είμαι ΠΑΟΚτσής», τόνισε στο «Αθλητικό Metropolis».

Για την δική του ομάδα, ο 24χρονος επιθετικός επεσήμανε: «Προσπαθώ να βελτιώνομαι, να είμαι καλός για να παίζω. Δεν αρχίσαμε καλά το πρωτάθλημα, αλλά έχουμε καλή ομάδα και νομίζω ότι θα πάμε καλύτερα στην συνέχεια. Τώρα παίζουμε με την Φίτεσε στην έδρα μας και μετά στην Τούμπα. Την ξέρω καλά την Τούμπα, έχω βρεθεί μια φορά εκεί. Θυμάμαι παίκτες του ΠΑΟΚ, που απέκλεισαν την Άρσεναλ, όπως ο Καφές, ο Φραντζέσκος και ο Βρύζας».

1 σχόλιο:

  1. Αφού είσαι ΠΑΟΚτσης πες τις υπόλοιπες τουλίπες να κάτσουν να χάσουν στο χαλαρό, μην μας κουράσετε και παραπάνω, έχουμε ματς ενδιάμεσα με τον αιώνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή