Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Pablo Che Garcia en PAOK para siempre!

Ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, Πάμπλο Γκαρσία μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την νίκη επί του Ηρακλή λέγοντας αρχικά: «Είχαμε δυσκολίες στα τελευταία παιχνίδια όπου δεν έρχονταν τα αποτελέσματα που θέλαμε. Δεν μπορούσαμε να σκοράρουμε και το πετύχαμε χθες, οπότε πήραμε κι εμείς χαρά αλλά δώσαμε και στον κόσμο που μας ακολουθεί και μας στηρίξει. Στο ποδόσφαιρο δεν δικαιούσαι τίποτα παραπάνω από αυτό που κάνεις για να έρθει το αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι παίξαμε καλύτερα από τον Ηρακλή, ο οποίος είχε την πίεση μας αλλά και του κόσμου».
Για την αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπο του είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την αγάπη του κόσμου την οποία εισπράττω. Θα ήθελα να ερχόμουν νωρίτερα στην καριέρα μου και να έπαιζα στον ΠΑΟΚ και θέλω να προσφέρω στην ομάδα τα επόμενα χρόνια. Μακάρι ο Θεός να το θέλει να κρεμάσω τα παπούτσια μου στον ΠΑΟΚ. Δεν είναι στο χέρι μου, εγώ έχω συμβόλαιο μέχρι τον Ιούνιο και θέλω να δώσω ότι μπορώ περισσότερο στην ομάδα» ενώ συμπληρώσει για την αγάπη του κόσμου: «Σίγουρα μπορεί να είχα νιώσει κάτι παρόμοιο στην Παμπλόνα αλλά δεν είναι το ίδιο. Από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα ο κόσμος με έχει αγαπήσει. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά για έναν ποδοσφαιριστή να μπορεί να αισθανθεί αυτά που νιώθω εγώ με τον κόσμο του ΠΑΟΚ».
Για την παρουσία αρκετών οπαδών στην διάρκειας μίας προπόνησης της προηγούμενης εβδομάδας είπε: «Ήρθαν για να μας… ξυπνήσουν, το έκαναν με καλό τρόπο. Γιατί όταν μιλάς στον άλλο, πρόσωπο με πρόσωπο είναι ότι καλύτερο. Κανείς δεν θέλει να χάσει, ούτε οι οπαδοί. Εγώ όταν χάνω δεν μιλάω μία εβδομάδα στην γυναίκα μου. Καλό ήταν που ήρθαν γιατί κερδίσαμε το παιχνίδι» ενώ σε σχέση με την περσινή χρονιά είπε: «Πέρυσι είχαμε καλύτερα αποτελέσματα και σκοράραμε, φέτος έχουμε πρόβλημα και προσπαθούμε. Με λίγο υπομονή όλα θα τα διορθώσουμε και θα πάμε για το καλύτερο».
Κλείνοντας έστειλε το δικό του μήνυμα λέγοντας: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για την συμπαράσταση παρότι δεν είχαμε καλά αποτελέσματα. Προσπαθούμε να δίνουμε σε κάθε αγώνα το 100%, ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα με Πάμπλο Γκαρσία ή χωρίς Πάμπλο Γκαρσία» ενώ για την στιγμή της κατάθεσης στεφανιού στους αδικοχαμένους φιλάθλους του ΠΑΟΚ είπε: «Είναι μεγάλη τιμή που είμαστε σε μία ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ και να νιώθουμε συγκινημένοι για αυτό που βιώσαμε χθες, με την κατάθεση του στεφανιού. Όλα για αυτούς γίνονται και τους αφιερώνουμε την νίκη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου