Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Σαλπιγγίδης: «Εχω κάνει κι εγώ λάθη»


Το όνομα του Δημήτρη Σαλπιγγίδη αποτελεί σημείο έντονης διαφωνίας για τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, πολλοί εκ των οποίων τον κατηγορούν για τον τρόπο με τον οποίον έφυγε από την ομάδα. Γι' αυτό άλλωστε και αρκετές φορές η παρουσία του στη δυτική Θεσσαλονίκη έγινε αντικείμενο έντονων συζητήσεών του με φιλάθλους του ΠΑΟΚ.

Χθες ο διεθνής επιθετικός του Παναθηναϊκού μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Libero για την προσπάθεια της εθνικής ομάδας και τους αγώνες με την Ουκρανία, αναφέρθηκε στον ΠΑΟΚ και την αποχώρησή του και παραδέχτηκε ότι έχει κάνει λάθη. «Εχουν ακουστεί πολλά, αλλά δεν κρατώ καμία κακία και πρέπει να πω ότι έζησα όμορφες στιγμές στον ΠΑΟΚ. Σίγουρα έχω κάνει κι εγώ λάθη. Ημουν άλλωστε ένα παιδί 25 ετών, αλλά είμαι ήσυχος με τη συνείδησή μου».

Ο Σαλπιγγίδης δήλωσε αναποφάσιστος για το τι θα κάνει το καλοκαίρι που λήγει το συμβόλαιό του και από τη στιγμή που υπάρχει μία θετική αύρα -αλλά και η εκτίμηση του Φερνάντο Σάντος για τις ικανότητές του- να τεθεί θέμα για την επιστροφή του, εάν και εφόσον όμως το επιτρέψουν οι συνθήκες (από όλες τις πλευρές).

www.goalday.gr

1 σχόλιο: