Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

«Εμένα θέλει ο Ζαγοράκης»

«Ο Θοδωρής Ζαγοράκης μου είπε ότι θέλει εμένα για τον πάγκο του ΠΑΟΚ», είπε σε πορτογαλικό μέσο ο Φερνάντο Σάντος. Ο Πορτογάλος τεχνικός επιβεβαίωσε και ο ίδιος αυτό που εδώ και καιρό προκύπτει από τη διοίκηση του Δικεφάλου, αφήνοντας στην άκρη τα σενάρια που μπορεί να αποπροσανατολίσουν την ομάδα ενόψει πλεί οφ.

«Ο πρόεδρος μου είπε ότι είμαι αυτός που θέλει»

Φαίνεται ότι τα πορτογαλικά ΜΜΕ έχουν βαλθεί να στείλουν οποιονδήποτε νεαρό προπονητή της χώρας του στον ΠΑΟΚ. Μετά τα δημοσιεύματα των προηγούμενων ημερών, την Πέμπτη (22/04) η ιστοσελίδα dn.sapo.pt έχρισε τον Πάουλο Μπέντο αντικαταστάτη του Φερνάντο Σάντος. Μάλιστα, ο συντάκτης έκανε λόγο για συμφωνία του πρώην προπονητή της Σπόρτινγκ Λισσαβώνας με τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο και τόνιζε ότι ο Σάντος είναι ο βασικός υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον Οτο Ρεχάγκελ στην εθνική ομάδα μετά το Μουντιάλ!

Οι Πορτογάλοι αναφέρουν ότι ο Μπέντο έχει δεχθεί προτάσεις από την Γκιμαράες και τη Μαρίτιμο, αλλά ο ίδιος θέλει να δουλέψει στο εξωτερικό. Επίσης, τονίζουν ότι Σεβίλλη και Χετάφε έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους, χωρίς όμως να καταθέσουν κάποια πρόταση. Συνεχίζοντας, το δημοσίευμα αναφέρει ότι ο Σάντος σκέφτεται να μη δουλέψει για κάποιο χρονικό διάστημα και φιλοξενεί μάλιστα και δηλώσεις του τεχνικού του ΠΑΟΚ: «Δεν είναι σίγουρο ότι θα φύγω από τον ΠΑΟΚ. Θα εξαρτηθεί από πολλά πράγματα. Ο πρόεδρος, με τον οποίο είμαστε φίλοι, μου είπε ότι εγώ είμαι ο προπονητής που θέλει. Είναι κάτι που θα αποφασίσουμε μετά το τέλος των πλέι οφ», είπε ο Σάντος.

www.exedrasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου