Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Βιτόλο: «Πίστευα πολύ στην πρόκριση, στόχος το κύπελλο»

Χαρούμενος για την επιστροφή του στη Θεσσαλονίκη και αποφασισμένος να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του, για να επιστρέψει το συντομότερο στην αγωνιστική δράση, δηλώνει ο Ισπανός μέσος του ΠΑΟΚ, Βίκτορ Βιτόλο, που βρίσκεται πλέον πίσω στην Ελλάδα και ευχαριστεί τους ανθρώπους του «Δικεφάλου» του βορρά για την στήριξη τους.
«Γύρισα και είμαι καλά, δόξα τω Θεώ. Ευχαριστώ όλους όσους μου συμπαραστάθηκαν. Τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ, τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή, το γιατρό της ομάδας, τους απλούς φιλάθλους. Πέρασα δύσκολες στιγμές, αλλά τώρα πιστεύω ότι είμαι καλά. Θα κάνω τις απαραίτητες εξετάσεις το Σάββατο (5/2) και πιστεύω ότι όλα θα είναι καλά. Θέλω να προλάβω τους αγώνες με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στις 17 και 22 Φεβρουαρίου. Θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να προλάβω", δήλωσε αρχικά στα "ΣΠΟΡ του Βορρά"

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που πέρασε στην Ισπανία: «Είχα δηλώσει και πριν από 10 ημέρες στον Sport 103 fm από την Τενερίφη όπου βρισκόμουν, πως έζησα δύσκολες στιγμές, γιατί έμεινα επί 20 ημέρες στο νοσοκομείο της Τενερίφης και έκανα ενδοφλέβιες ενέσεις για να ξεπεράσω τη μόλυνση. Ακολούθησα φαρμακευτική αγωγή και είμαι καλύτερα. Έκανα κινησιοθεραπεία και ασκήσεις αποκατάστασης, τις οποίες θα συνεχίσω. Θέλω να προσφέρω, γιατί ο ΠΑΟΚ μπορεί να πάει ακόμη πιο ψηλά και στις τρεις διοργανώσεις».

Στη συνέχεια ανέφερε πως: «Είμαι σε καλή κατάσταση, το γόνατό μου δεν είναι όπως θα ήθελα. Πρώτος στόχος από τις εξετάσεις είναι να μάθω αν έφυγε η μόλυνση από τον οργανισμό μου, Είμαι ευγνώμων για την κίνηση που έκανε όλη η ομάδα, να στείλει το γιατρό της, Γιάννη Ράλλη, στην Ισπανία και να καθίσει εκεί για το διάστημα που χρειαζόταν. Ήταν ένα δείγμα του πόσο σοβαρό ήταν το πρόβλημα που αντιμετώπιζα και πόσο μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον της ομάδας για μένα. Ευχαριστώ το γιατρό για την πραγματική και ειλικρινή στήριξη και συμπαράστασή του».

Ο Βιτόλο δεν παρέλειψε να συγχαρεί τους συμπαίκτες του για την πρόκριση στην ημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδος: «Μπράβο σε όλα τα παιδιά και στον κ. Χάβο για τη μεγάλη πρόκριση. Το πίστευα ότι ο ΠΑΟΚ θα περάσει τον Ολυμπιακό, γιατί έχουμε καλύτερη ομάδα. Τα παιδιά ήταν παθιασμένα και πανηγύρισα σαν μικρό παιδί αυτή τη νίκη».

Όσον αφορά την πορεία και τους στόχους του ΠΑΟΚ, ο Βιτόλο τόνισε: «Πιστεύω ότι η ομάδα μπορεί να κερδίσει και τον Παναθηναϊκό και να συνεχίσει. Όσο για τους αγώνες Κυπέλλου με την ΑΕΚ, θα είμαστε αποφασισμένη για την πρόκριση στον τελικό. Ο στόχος του ΠΑΟΚ είναι το Κύπελλο. Παράλληλα, θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε την προσπάθεια στο πρωτάθλημα και να μειώσουμε ακόμη περισσότερο τη διαφορά από τον Παναθηναϊκό. Ο ΠΑΟΚ είναι η μοναδική ομάδα που μετέχει και στις τρεις διοργανώσεις».

www.sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου