Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Ετο: «Ηθελα τη νίκη στο ντεμπούτο μου»

Ο Ετο ήρθε στον ΠΑΟΚ, πριν από λίγες μέρες και έπεσε κατευθείαν στα... βαθιά! Ο Βραζιλιάνος έκανε το ντεμπούτο του στην «καυτή» Τούμπα και μάλιστα σε ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, όμως θα ήθελα να χαν εξελιχθεί διαφορετικά τα πράγματα και να χει πανηγυρίσει... Με δηλώσεις του στον «Sport103», αναφέρθηκε στο πρώτο του παιχνίδι, για την απόφασή του να έρθει στην Θεσσαλονίκη και τις πρώτες του εντυπώσεις...

«Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι, δυστυχώς απέναντι σε έναν αντίπαλο που δεν έπαιξε καλά, αλλά κατάφερε να κάνει ένα γκολ. Εμείς παίξαμε πολύ καλά, αλλά δεν καταφέραμε να σκοράρουμε. Αξίζαμε τη νίκη. Ασφαλώς, θα ήθελα τη νίκη στο ντεμπούτο μου, είμαι στενοχωρημένος που δε σκοράραμε, αλλά η εμφάνιση ήταν θετική και είμαι αισιόδοξος για το μέλλον», είπε αρχικά.

Για την ατμόσφαιρα στην Τούμπα: «Είναι η καλύτερη ατμόσφαιρα στην οποία έχω παίξει ποτέ. Δεν έχω ξανασυναντήσει κάτι τέτοιο και γι' αυτό λυπάμαι που δεν καταφέραμε να κάνουμε χαρούμενους αυτούς τους οπαδούς. Υπόσχομαι, όμως, στα επόμενα παιχνίδια να τα πάμε καλύτερα».

Για την δική του απόδοση: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από όσα έχουν ειπωθεί από τον Τύπο και από τον κόσμο, αλλά αυτό δε σημαίνει κάτι. Θέλω να βελτιώσω την απόδοσή μου και να βοηθήσω την ομάδα».
Για τον ερχομό του στον ΠΑΟΚ: «Ήμουν ήδη πέντε χρόνια στο δυναμικό της Ντιναμό, έζησα πολύ καλές στιγμές, πήρα πρωτάθλημα, Κύπελλο, αλλά θεώρησα ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να ζήσω κάποιες νέες εμπειρίες. Είδα την ατμόσφαιρα στην Τούμπα, είπα ότι εκεί θα ήθελα να παίξω και αυτό έγινε».

Για την παρουσία αρκετών Λατίνων στην ομάδα: «Ήταν πολύ θετικό ότι ήρθα σε μία ομάδα με πολλούς Λατίνους. Υπάρχει ο Λίνο που μιλάει τα πορτογαλικά της Βραζιλίας, καθώς και οι υπόλοιποι με τους οποίους μπορώ εύκολα να συνεννοηθώ και να μπω έτσι στο κλίμα της ομάδας».

Για τους αγώνες με την ΤΣΣΚΑ: «Μιλάμε για δύο πάρα πολύ δύσκολα παιχνίδια, η ΤΣΣΚΑ έχει πολύ καλή ομάδα και πραγματοποιεί μία εξαιρετική πορεία τα τελευταία χρόνια. Είμαι, πάντως, αισιόδοξος».

www.sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου