Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Βιερίνια: «Θέλω να υπερασπίζομαι την φανέλα του ΠΑΟΚ»

Ο Αντελίνο Βιειρίνα μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την ανανέωση της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ μέχρι το 2013 και αρχικά τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος, ο ΠΑΟΚ εκτιμάει την δουλειά που κάνω. Είναι ένα σημαντικό βήμα αυτό το νέο συμβόλαιο και στόχος να συνεχίσω την καλή δουλειά που κάνω με την ομάδα» και συμπλήρωσε: «Η περσινή χρονιά ήταν άτυχη, ήμουν εκτός για μεγάλο διάστημα. Φέτος είναι διαφορετικά, ο κόσμος πρέπει να περιμένει από μένα περισσότερη δουλειά, θα παραμείνω στην ίδια… ρότα και θα προσπαθήσω για το καλύτερο ώστε να εκπληρώσει η ομάδα τους στόχους της».
Για τον ίδιο μετά το νέο συμβόλαιο είπε: «Οι υποχρεώσεις μου είναι οι ίδιες, να υπερασπίζομαι την φανέλα του ΠΑΟΚ. Όσον αφορά την ρήτρα, ο ΠΑΟΚ έκανε το σωστό, δείχνει ότι θέλει να με κρατήσει και αν μία ομάδα με θέλει θα πρέπει να δώσει το συγκεκριμένο ποσό κάτι καλό για τον σύλλογο».
Ο Πορτογάλος συνέχισε για τον άνθρωπο που έπαιξε ρόλο για να μείνει στην ομάδα του ΠΑΟΚ: «Δεν είναι μόνο ο Σέρτζιο Κονσεισάο, αλλά όλοι οι άνθρωποι μέσα στον ΠΑΟΚ. Πιστεύω ότι η δουλειά μου έχει αντίκτυπο σε όλη την ομάδα, και θα συνεχίσω για το καλύτερο. Ήθελα να μείνω στον ΠΑΟΚ. Φυσικά και είμαι ευτυχισμένος, αν δεν ήμουν δεν θα υπέγραφα το νέο συμβόλαιο. Θέλω να συνεχίσω την σκληρή δουλειά και θα προσπαθήσω να γίνω καλύτερος».
Για τον αγώνα με την Καβάλα τόνισε: «Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδια, όλα είναι δύσκολα γιατί υπάρχει η πίεση για τους τρεις βαθμούς. Σε κάθε παιχνίδι μπαίνουμε για να κερδίσουμε».
Όσον αφορά τον Κριστιάνο, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ υπογράμμισε: «Γνωρίζω τον Κριστιάνο, τον έχω αντιμετωπίσει ως αντίπαλο και είναι ένας εξαιρετικός παίκτης που μπορεί να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ να πετύχει τους στόχους του. Ναι έχει καλό αριστερό σουτ και κάθετη πάσα. Γενικότερα είναι ένας παίκτης που έχει τέτοια χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στον ΠΑΟΚ για να τον βοηθήσει».

www.metropolisradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου