Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Pablo Garcia


 
Το αγαπημένο παιδί της κερκίδας, ο Πάμπλο Γκαρσία, πέρασε χθες ένα πολύ ιδιαίτερο απόγευμα, καθώς επισκέφθηκε τα κεντρικά γραφεία του Συνδέσμου Φίλων ΠΑΟΚ «Θύρα 4″. Οι υπεύθυνοι του Συνδέσμου ήθελαν εδώ και αρκετό καιρό να έρθει στα γραφεία τους ο Ουρουγουανός, καθώς τον θεωρούν «δικό τους». Ο τρόπος που αγωνίζεται και ζει ο Πάμπλο, συνάδει με τη νοοτροπία του αυθεντικού ΠΑΟΚτσή, που αγωνίζεται για τη νίκη, αλλά και ενάντια στην αδικία. Γενικότερα το «είναι» του Γκαρσία, ταιριάζει απόλυτα στο «είναι» του ΠΑΟΚτσήδικου λαού και αυτό το έχουν διαπιστώσει οι οπαδοί του Δικεφάλου στον ενάμιση χρόνο που βρίσκεται στην «ασπρόμαυρη» οικογένεια ο Λατίνος. Οι οπαδοί του Δικεφάλου θέλησαν να περάσουν στον Ουρουγουανό την ιδέα ότι ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά μια ομάδα, αλλά μια ιδεολογία, ένας τρόπος ζωής, όπως και ότι οι ίδιοι δεν είναι απλά οπαδοί, αλλά ακόλουθοι του ΠΑΟΚ και στις χαρές και στις λύπες, καθώς και μαχητές κατά της κοινωνικής αδικίας και του κατεστημένου. Του διηγήθηκαν σημαντικές ασπρόμαυρες ιστορίες, όπως τα Τέμπη, το συλλαλητήριο για τον Παπαπέτρου και τη μηχανοκίνητη πορεία στα Διαβατά. Ο Γκαρσία άκουγε με αμέριστη προσοχή και έκανε θετικά νεύματα στο άκουσμα των επιτευγμάτων των οπαδών.
«Είστε η καρδιά του ΠΑΟΚ»
«Εσείς είστε η καρδιά του ΠΑΟΚ, δεν υπάρχει αλλού τέτοιος λαός. Είμαι περήφανος, αλλά νομίζω ότι δεν αξίζω την τιμή που μου κάνετε» τόνισε στο χαιρετισμό του ο 32χρονος άσος, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να βρεθεί στη θύρα 4 στον αγώνα με τη Λάρισα μετά την τελική πρόσκληση που του έγινε!
Και επίσημα μέλος!
Ο Ουρουγουανός ξεναγήθηκε στους χώρους των Συνδέσμου και άκουγε με προσοχή την ιστορία της κάθε φωτογραφίας. Στο τέλος της επίσκεψης, ο Γκαρσία γράφτηκε και επίσημα μέλος της «Θύρας 4″ και του δόθηκε και το σχετικό καρτελάκι. Ακόμη, οι υπεύθυνοι του δώρισαν καπέλο, κασκόλ και μπλουζάκια με το λογότυπο, για τον ίδιο, αλλά και για τα παιδιά του. Ο ίδιος φάνηκε ιδιαίτερα συγκινημένος, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι αντιλαμβάνεται πλήρως το σφυγμό των οπαδών και το τι πρεσβεύει ο λαός του ΠΑΟΚ, με τον οποίο ταυτίζεται. Βέβαια, οι οπαδοί δεν ήθελαν τόσο να μιλήσουν αυτοί στον Πάμπλο, πέρα από κάποια βασικά πράγματα, αλλά να ακούσουν τον ίδιο να μιλά και ο Γκαρσία δεν αρνήθηκε να μιλήσει χωρίς φραγμούς για άγνωστα πράγματα της ζωής του.
«Κάντε μου κριτική»
Για το παιχνίδι με την ΑΕΚ τόνισε: «Φταίω εγώ που χάσαμε. Δεν έπαιξα καλά. Κάντε μου όση κριτική θέλετε. Τη θέλω την κριτική. Μου τη δίνει που δεν κερδίζουμε στην Αθήνα». Όταν του ζητήθηκε να πει κάτι που δεν του αρέσει για τον κόσμο ο Γκαρσία υπογράμμισε: «Δεν υπάρχει τίποτα. Τι να πω; Πάντα μαζί μας είστε».
«Προσέχω για κόκκινες»
Οι φίλαθλοι τόνισαν πως φέτος ο Γκαρσία είναι ο καλύτερος παίκτης του ΠΑΟΚ. Ο ίδιος δεν το δέχθηκε αυτό, αλλά συμπλήρωσε πως αποφεύγει φέτος τις κόκκινες. «Παίζω πολύ σφιγμένα. Κρατιέμαι για να μην πάρω κόκκινη. Δεν μαρκάρω όπως θέλω. Στην Ουρουγουάη γουστάρουν περισσότερο ένα δυνατό μαρκάρισμα, από μια φιγουράτη ντρίπλα. Εδώ είναι αλλιώς».
Η μπουνιά
Μία από τις ερωτήσεις αφορούσε το αν μετάνιωσε τη μπουνιά στον Ντιόγο. Η απάντηση του Ουρουγουανού: «Καταρχάς θέλω να σας πω πως αυτός με κτύπησε πρώτος στα δόντια. Το μόνο πράγμα που μετανιώνω είναι που δεν του την έριξα στο στόμα».
Η… προηγούμενη μπουνιά!
Και σε άλλη περίπτωση ο Γκαρσία χρειάστηκε να χειροδικήσει, όχι αντίπαλο, αλλά συμπαίκτη του. «Ήταν η τρίτη μέρα, μετά τη μεταγραφή μου στη Ρεάλ Μαδρίτης. Στο διάδρομο του Μπερναμπέου, συναντήθηκα με τον Σαλγάδο, που με θυμόταν από την προηγούμενη χρονιά με την Οσασούνα και μου έκανε υβριστική χειρονομία φεύγοντας. Όρμηξα κατά πάνω του και του έδωσα μία στο στόμα. Θυμάμαι σαν χθες, όλη τη διοίκηση της Ρεάλ να πέφτει πάνω μου και να μου λέει «Όχι, όχι, τι πράγματα είναι αυτά, τρεις μέρες είσαι στην ομάδα» και άλλα τέτοια».
Ο Ολυμπιακός
Ρωτήθηκε για την ομάδα που αντιπαθεί περισσότερο στην Ελλάδα. «Ο Ολυμπιακός. Μετά από όλα όσα έχω περάσει από αυτούς, δεν θα μπορούσα να πω κάτι άλλο».
Μάτε-Ρακόμελο
Σήμα κατατεθέν του Γκαρσία έχει γίνει το «Μάτε» για το οποίο έδωσε εξηγήσεις: «Είναι ένα τσάι που έπιναν οι Ινδιάνοι. Στην Ουρουγουάη, μπορεί να μην βρεις φαγητό σε ένα σπίτι, αλλά Μάτε θα βρεις. Το πίνουν και στην Αργεντινή, αλλά με ζάχαρη, σαν τις γυναίκες. Εμείς το πίνουμε σκέτο, σαν άνδρες. Τώρα που κάνει κρύο όμως, προτιμώ και το ρακόμελο».
Πατρική συμβουλή
Μία απίθανη ιστορία από το ξεκίνημα της καριέρας του: «Πήγα στην Ισπανία 20 χρονών, φρεσκοπαντρεμμένος. Στη Β’ Ατλέτικο Μαδρίτης δεν έπαιζα για τρεις μήνες, μόνο προπόνηση. Επιτέλους τραυματίστηκε ο παίκτης που έπαιζε στη θέση μου και εγώ χάρηκα. Παίζουμε με τη Βαγιαδολίδ και τελευταία στιγμή μαθαίνω πως ο προπονητής θα έβαζε στη θέση μου επιθετικό. Τρελάθηκα, έφυγα από το γήπεδο και πήρα τον πατέρα μου να του πω πως γυρίζω πίσω. Αυτός που είπε να πιω δύο λίτρα κρασί και να αράξω και έτσι έμεινα».
Πόστο στον ΠΑΟΚ
Τον ρώτησαν αν θα ήθελε να συνεχίσει στον ΠΑΟΚ από άλλο πόστο. «Δεν μου πάει η γραβάτα. Αφήστε που δεν ξέρω να κάνω τίποτα. Θα μου άρεζε μετά να γίνω διαιτητής και να μη σφυρίζω τίποτα!»

www.metrosport.gr

1 σχόλιο: