Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Υπογράφει Ο Βιειρίνια!

Αύριο θα πέσουν οι υπογραφές στο συμβόλαιο του Αντελίνο Βιεϊρίνια με τον ΠΑΟΚ, αφού ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός αναμένεται να ανανεώσει μέχρι το 2013. Σύμφωνα με πληροφορίες, στον 23χρονο παίκτη έχει προταθεί τετραετές συμβόλαιο, στο οποίο θα οριστεί ρήτρα 12.000.000 ευρώ και θα υπάρχει αύξηση 15% στις αποδοχές του. Ο νεαρός άσος τη φετινή σεζόν μετρά 13 εμφανίσεις με τη φανέλα του «Δικεφάλου», έχοντας πετύχει 5 γκολ.

«Είναι γνωστό ότι έγιναν επαφές με τη διοίκηση, κάτι που ξέρει καλύτερα ο εκπρόσωπός μου, αφού εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να παίζω καλά και να βοηθώ την ομάδα. Το θέμα το χειρίζεται η διοίκηση με τους εκπροσώπους μου και βέβαια οι προθέσεις μου είναι γνωστές», τόνισε ο Βιεϊρίνια στον «Libero».

Στη συνέχεια, ο Πορτογάλος ανέφερε: «Στον ΠΑΟΚ με εμπιστεύονται και με θεωρούν κεφάλαιο για την ομάδα. Αυτό είναι σαφές. Εγώ έχω το μυαλό μου στο γήπεδο και φυσικά ξέρω ότι υπάρχει μία σχέση εμπιστοσύνης με τον ΠΑΟΚ. Από το καλοκαίρι ήθελα να επιστρέψω στην ομάδα, έβλεπα εμπιστοσύνη και στήριξη από όλο το τιμ και ήθελα να τους το ανταποδώσω. Αυτό που θέλω είναι να είμαστε ευχαριστημένοι και πιστεύω ότι τελικά η συνεργασία μας θα συνεχιστεί».

* Οχτώ ημέρες άδεια θα πάρουν οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ για τις γιορτές. Η πρώτη ημέρα της άδειας είναι στις 20 του μηνός και η τελευταία στις 27 Δεκεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου