Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Ζαγοράκης στους παίκτες. «Αλλιώς τα είπα».

Εμφανώς καταβεβλημένος από τις απογοητεύσεις των τελευταίων ημερών και επηρεασμένος από τις «φωνές» των λίγων εναντίον του, εμφανίστηκε στη σημερινή προπόνηση του ΠΑΟΚ ο Θόδωρος Ζαγοράκης για να μιλήσει στους παίκτες.
«Δεν ξέρω τι θα κάνετε», τους είπε, «αλλά πρέπει να βρείτε τον τρόπο να επανέλθετε στις νίκες. Θέλουμε αποτελέσματα, γιατί μόνο τα αποτελέσματα ικανοποιούν τον κόσμο και μπορούν να δώσουν ηρεμία στην ομάδα. Ξεχάστε ό,τι ακούσατε για μένα. Παραποιήθηκαν τα λόγια μου σε μια συζήτηση που είχα με έναν οπαδό. Μου ζήτησε να τελειώσω τον Σάντος και εγώ έκανα λογοπαίγνιο. Τι να τον τελειώσω, εγώ θα τελειώσω μου φαίνεται».

Μετά την ομιλία σε όλη την ομάδα και ενώ οι παίκτες έβγαιναν για προπόνηση, ο Ζαγοράκης μίλησε για λίγο ιδιαιτέρως με τους δύο από τους αρχηγούς, τον Κονσεισάο και τον Χαλκιά, ενώ, λίγο αργότερα, σε «πηγαδάκι» με δημοσιογράφους, εκμυστηρεύτηκε:

Για τον Σάντος: «Δεν αλλάζει τίποτε. Συνεχίζουμε όπως είμαστε».
Για τον Γκαγκάτση: «Τι να κάνει, παραιτήθηκε γιατί δεν άντεξε την πίεση».
Για τη διαιτησία: «Το χειρότερο δεν είναι ότι μας στερούν τους βαθμούς, αλλά ότι δεν μας αφήσουν να πάρουμε τα πάνω μας. Τι να κάνουμε όμως; Να τα παρατήσουμε; Θα παλέψουμε».
Γκαγκάτσης: Δεν ήθελα εξ αιτίας μου να διχαστεί ο κόσμος του ΠΑΟΚ…

Ο Βασίλης Γκαγκάτσης, από την πλευρά του, υποστηρίζει ότι υπέβαλε την παραίτησή του για να βοηθήσει τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ. «Υπήρχε», λέει, «μια μερίδα οπαδών η οποία δεν με ήθελε και δημιουργούσε συνεχώς προβλήματα. Δεν ήθελα εξ αιτίας μου να διχαστεί ο κόσμος του ΠΑΟΚ, γιατί αυτό θα πρόσθετε εμπόδια στην προσπάθεια που κάνει ο Θόδωρος Ζαγοράκης».

Ψάχνονται για νέο τεχνικό

Σύμφωνα με πληροφορίες του sportdog, ο επίσημος ΠΑΟΚ άρχισε και συνεχίζει τη διερεύνηση των προοπτικών για συνεργασία με άλλον προπονητή, έτσι ώστε να είναι έτοιμη η διάδοχη λύση, σε περίπτωση που κριθεί αναγκαία κάποια στιγμή η απομάκρυνση του Φερνάντο Σάντος. Απομάκρυνση, πάντως, που πιθανότατα θα εμφανιστεί επισήμως ως παραίτηση του Πορτογάλου τεχνικού.

www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου