Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Κόστα: «Με ενδιαφέρει ο ΠΑΟΚ»

Ο Ζορζ Κόστα παρουσιάζεται ως ο Νο1 στόχος του ΠΑΟΚ για τον πάγκο της ομάδας, μετά το «όχι» του Φερνάντο Σάντος, αλλά -αναμενόμενα- ο Πορτογάλος προπονητής αρνείται κάθε επαφή.


«Δεν γνωρίζω τίποτα, παρά μόνο αυτά που διαβάζω από τις εφημερίδες», τόνισε σχετικά ο Κόστα, μιλώντας στην εφημερίδα «Εξέδρα», ενώ αναφερόμενος στον Σέρτζιο Κονσεϊσάο και τον ΠΑΟΚ, πρόσθεσε: «Ο Σέρτζιο είναι πολύ καλός μου φίλος, αλλά άλλο η φιλία, άλλο το να αναλάβω ένα πολύ σημαντικό πόστο με απαιτήσεις όπως αυτό του προπονητή του ΠΑΟΚ. Γνωρίζω καλά πάντως πως η ομάδα είναι από τις σημαντικότερες στην Ελλάδα, με πολύ φανατικό κοινό, όπως επίσης γνωρίζω πως τερμάτισε πρώτη στη διαδικασία των πλέι οφ και εξασφάλισε την είσοδό της στα προκριματικά του Champions League», τόνισε ο -ξαφνικά- διαβασμένος Πορτογάλος.

Στη συνέχεια παραδέχτηκε πως η προοπτική του ΠΑΟΚ δίνει μια διαφορετική διάσταση στην προπονητική του καριέρα. «Βεβαίως και θα με ενδιέφερε να αναλάβω τον ΠΑΟΚ. Είμαι ένας νέος προπονητής, πιστεύω στον εαυτό μου και αναζητώ τις προκλήσεις στην καριέρα μου. Αυτό που ψάχνω είναι να πάω σε μια ομάδα με καλό και φιλόδοξο πρότζεκτ, η οποία να διοικείται από σοβαρούς ανθρώπους, και να τη βοηθήσω να εξελιχτεί, όπως και αυτή εμένα ως προπονητή», σχολίασε ο 39χρονος Πορτογάλος τεχνικός.



www.goalday.gr

1 σχόλιο:

  1. δηλαδη αν καταλαβα καλα πειραματα θα κανουμε με εναν προπονητη που δεν ξερουμε τι ειναι?
    Ο Σαντος ειδε πτοκρματικα τσ.λιγκ και την εκανε γιατι φοβηθηκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή