Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Π.ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ - «Τιμή για εμένα ο ΠΑΟΚ»

«Πολλά φτάνουν στα αυτιά μου, αλλά δεν έχω κάτι επίσημο από την πλευρά του ΠΑΟΚ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο προπονητής του Πανθρακικού, Παύλος Δερμιτζάκης στην «Εξέδρα» σχετικά με το φημολογούμενο ενδιαφέρον του «Δικεφάλου» του βορρά. 


Και συνέχισε: «Όπως και να έχει, είναι τιμή για εμένα, αλλά και για οποιονδήποτε προπονητή να είναι υποψήφιος για τον πάγκο της ομάδας, πόσο μάλλον για εμένα που όλοι γνωρίζουν τα συναισθήματά μου γι' αυτήν. Για εμένα όσο μεγαλύτερη είναι μία ομάδα τόσο περισσότερο εποικοδομητική είναι η πίεση που σου ασκείται.

Είσαι υποχρεωμένος να συνεργαστείς με στελέχη υψηλού επιπέδου, άκρως επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, και ο καθένας έχει έναν τομέα ευθύνης, διώχνοντας από τον προπονητή τα περιττά βάρη. Όλοι δουλεύουν έτσι ώστε να απλουστευτεί η δουλειά που γίνεται. Εγώ στα εννέα χρόνια που είμαι προπονητής σχεδόν ποτέ δεν είχα μόνο αυτό τον ρόλο, κάτι που επιβεβαιώνει όσα σας αναφέρω».

Στη συνέχεια, ο Παύλος Δερμιτζάκης ρωτήθηκε για το αν ο ΠΑΟΚ πράττει σωστά που αποφεύγει το μεγάλο όνομα στον πάγκο του και αναζητεί προπονητές που ανήκουν στο δικό του προφίλ. «Ο Θοδωρής Ζαγοράκης και ο Ζήσης Βρύζας είναι άνθρωποι που αντιλαμβάνονται άψογα τα σημεία των καιρών στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.

Ανεξάρτητα από το αν εγώ θα είμαι ή όχι προπονητής του ΠΑΟΚ, θεωρώ πως πράττουν έξυπνα γιατί αυτή την εποχή η ομάδα έχει τη σφραγίδα της και αναζητεί κάποιες ποιοτικές πινελιές στο παιχνίδι της.

Πολλοί μεγάλοι σύλλογοι κινούνται μ' αυτό τον τρόπο, τα παραδείγματα είναι πολλά και δεν χρειάζεται να τα αναφέρω. Αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ έχει αυτόματο πιλότο. Υπάρχει ο κορμός, διατηρείς τη φιλοσοφία και προσθέτεις μόνο τα απαραίτητα που θα βοηθήσουν την ομάδα να εξελιχθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου